[vpsFree.cz: community-list] Vylepsenie mailing listov

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sat Jan 14 15:15:18 CET 2012

Asi jsi me spatne pochopil - zadne kalendare delat nebudeme :)

Proste ciste standardizovany format outage mailu a tim to konci.

Ohledne iCal - pokud najdeme rozumne jednoduchy zpusob, jak je
implementovat bez vedeni kalendare atd., tak pak to zvazime.

Ad. server side - WTF, jak, nedostupny pro nekoho? W-T-F - vsak vsichni
mame VPS, kde si nastavit mail server neni nic sloziteho. Uprimne, pokud
tam nekdo nema tak zakladni vec jako vlastni mail server, tak mi pak
trochu unika smysl, proc mit vlastni VPS :)

A navic, najit na to navody je otazka 5min googleni.

Chapu tvuj navrh na zlepseni, proto budeme standardizovat ten format.
Ale opravdu nikomu nebudu delat chuvu a nebudu za nikoho filtrovat
informace.

To bych rovnou nemusel poskytovat zadne a tim padem to muzeme cele
odpiskat a pretvorit vpsFree.cz o.s. na vpsClosed.cz s.r.o. a je to - to
ale nikdo z nas nechce, ze.

Snajpa