[vpsFree.cz: community-list] O cem vpsFree je, ma byt, o cem neni a nema byt

Tomáš Volf volf.tomas at gmail.com
Thu Feb 23 23:54:23 CET 2012

Tak ja tedy taky pridam muj pohled na vec :) Pro mne vpsFree zacalo
jako levna cesta, jak se dostat k vps se slusnym vykonem. Potreboval
jsem neco na hostovani git repozitaru a platit githubu se mi moc
nechtelo... Tak jsem brouzdal netem a hledal levne vps se slusnym
mistem i vykonem... A nasel jsem vpsFree.cz. Fakt, ze je to obcanske
sdruzeni mne ze zacatku trochu odradil, v kombinaci s tim, ze mi nikdo
neodpovedel na mail s dotazem ohledne sdruzeni jsem celou myslenku vps
ulozil k ledu.

O par mesicu pozdeji se v souvislosti s praci znovu vynorila nutnost
mit kde hostovat git s verejnou ip adresou... Takze jsem znovu hledal
a znovu narazil na "nase" sdruzeni. Prosel jsem si par for a nakonec
si rekl, ze to zkusim. Vse probehlo hladce, vedeni reagovalo na dotazy
ohledne stanov atd.

A jak hodnotim sdruzeni po mesici/dvou zkusenosti? Neco takovehleho
jsem proste necekal :) Hosting vps, kde se se cleny diskutuje o
budoucim rozvoji, resi se problemy, kdyz neco neni aktualni je mi
nabidnuto at to dodelam... No proste super :) Mel jsem tu byt uz
davno.

On Thu, Feb 23, 2012 at 23:43, Pavel Snajdr <snajpa at snajpa.net> wrote:

> Caute,
>
> zda se, ze v posledni dobe se mi nejak zalibilo psat kilometrove maily,
> doufam, ze tim nikoho nenudim, jestli jo, zkuste tenhle vydrzet precist
> az do konce.
>
> V souvislosti s mymi otazkami o propagaci vpsFree se pred chvili Vaclav
> Blahout ptal:
>
> "
> Nabízí se produkt nebo členství ve sdružení(komunita)?
> Stále mi přijde nejasné, co je cílová skupina a co je nabízená
> služba/produkt/členství.
> [...]

Tomas P4l4cl][n Volf
-- "There are only 10 types of people in the world: Those who
understand binary, and those who don't."