[vpsFree.cz: community-list] Bratislavske servery? Vyjadrete se.

Ján Raska raskaj at gmail.com
Wed Feb 8 11:49:27 CET 2012

Ondrej,

s tymto absolutne nesuhlasim. Zo Sale do Brna je to podla Google Maps vyse 2 hodiny iba cesta, plus istotne treba ratat aj nejaky cas kym sa to odpoji, nalozi do auta, vylozi a pripoji. Ak sa medzitym nedajboze nieco stane a servery na novej lokalite nenabootuju, tak tu mame zrazu na krku aj par dnovy vypadok.

Na serveri mam relativne dost dolezite veci, ktore musia bezat, obzvlast v pracovnych hodinach, takze potrebujem aby presny cas migracie mojej VPS som mal pod mojou absolutnou kontrolou. To sa da jedine tak, ze aspon par dni mam funkcne 2 VPS (tj. uz mam istotu ze VPSka na novej lokalite bez problemov frci), a migracia bude otazkou zmeny DNS s 300 sekundovym TTL, idealne niekedy medzi 3:00 - 4:00 a naslednym rsync rozdielovych dat ktore medzitym vniknu.

Jano