[vpsFree.cz: community-list] Fwd: Re: Bratislavske servery? Vyjadrete se.

mila.zajicek at screenprotector.cz mila.zajicek at screenprotector.cz
Wed Feb 8 05:59:48 CET 2012

Za me prestehovat co nejdrive.
-----Original Message-----
From: Ondrej Jombik <jombik at platon.org>
Sender: community-list-bounces at lists.vpsfree.cz
Date: Wed, 8 Feb 2012 05:34:43
To: vpsFree.cz Community list<community-list at lists.vpsfree.cz>
Subject: Re: [vpsFree.cz: community-list] Fwd: Re: Bratislavske servery?
 Vyjadrete se.

Dobry den
(u vas noc)

Preberali sme to vo firme a zhodli sme sa, ze tri mesiace na migraciu
je prilis dlha doba.

Za ten cas nastane urcite velke mnozstvo problemov (prehrievanie,
restarty, etc), ktore sposobia nervozitu na oboch stranach. Uz sa to
taha od oktobra a nech robime co robime, stale to nie je dost dobre.
Vnimam to ako problem a chcem ho proaktivne vyriesit.

Idealne by teda bolo, keby sa to zmigrovalo cim skor. Proste servery by
sa vypli, preniesli na novu lokaciu a tam zase zapli. A vsetko by
fungovalo dalej.

Vedeli by sme/ste sa hecnut a zmigrovat to do konca tohto mesiaca?
Bolo by to mozne?

Ak je problem logistika - my mame vo firme 6 aut - takze vam viem takto
na dialku niekoho zmenezovat, nech vam to odvezie. Rovnako tak ten IP
traffic redirector vam zabezpecime. Proste vyjdeme vam v ustrety ako to
len bude mozne, len uz prosim nediskutujme, ale zacnime konat.

E-mailov sme popisali naozaj dost.
Teraz je cas vysukat si rukavy a zacat makat! :-)

Pozdravujem

Ondrej Jombik
Platon Technologies

--
Ondrej JOMBIK
Platon Technologies s.r.o., Hlavna 3, Sala SK-92701