[vpsFree.cz: community-list] Bratislavske servery? Vyjadrete se.

Pavel Adam pavel.adam at sw-quality.cz
Fri Feb 3 11:07:56 CET 2012

Já jsem tu nový a o HW vím málo.
Začlenil jsem se abych lépe poznal VPS jako takové. Virtualizaci a podobné.
Jsem tester...aplikační tester nejčastěji WEB aplikací, intranetů, apod.

K Vaší zdejší komunikaci především směrem k firmě PLATON mohu říci jen toto:
Kdyby takto jednal já, jako SW tester v práci, tak už dávno žádnou práci
nemám.

Platon ať to má jaké chce se snaží a snaží se i vyhovět a dokonce mám
pocit, že i tam kde by nemusel.
Promyslel bych si změnu, protože podle mne takovou ochotu budeme hledat
těžko.
Možná ano, možná 24/7 support v serverovně to řeší.
Ale... nemůžeme ještě chvíli počkat a maličko pomoci firmě PLATON aby se
pohnulo to chlazení ?

Když to tam ve všech ostatních směrech funguje, tak proč to opouštět ?
Na druhou stranu ...v případě výpadků jsou probdělé noci extrémně
nepříjemné...to souhlas !

--

Obsahuje-li email přílohy, pak mi dovolte Vás upozornit,
že mnou přiložený/é dokument/y obvykle dodržují OpenDocument standard.

If there are email attachments, then let me inform you
me that the attached document/s usually comply with the OpenDocument standard.

INFO:
  http://goo.gl/Oqok

APP:
  http://goo.gl/XYy0