[vpsFree.cz: community-list] Zapis z clenske schuze 2012

Ondřej Flídr ondrej.flidr at seznam.cz
Mon Dec 3 17:53:52 CET 2012

Hoj,
pokud mate zajem, mam za sebou organizovani par akci pro stovky az
tisice lidi (sfici+fantasy festivaly, cony), klidne se organizace
vpsfree-conu ujmu, pokud bude zajem. Jaka je predstava?

Sniper

Dne 3.12.2012 12:55, semanmar at gmail.com napsal(a):
> Co sa tyka tych konferencii, tak suhlasim, ze prezentovat LAMP nema zmysel, to si fakt kazdy najde
nejake howto.
> Ale predpokladam, ze kopa clenov pracuje aj so zaujimavejsimi
technologiami a snad by sa nasiel aj niekto ochotny to odprednasat.
> Ja osobne by som mohol odprezentovat napr. veritas cluster/volume
manager, cobbler+ jeho mozne vyuzitie v eterprise prostredi, redhat
cluster+gfs2, mozno aj redhat satellite, ...
> Otazne je, aky by bol o to zaujem. Lebo taku prednasku si clovek
nepripravi za pol hodinku a ked tam nakoniec pridu 2 ludia, tak ostane
akurat tak znechuteny...

> Kazdopadne, treba zistit zaujem a pocty ludi (jednak zaujemcov o
taketo konferencie a taktiez aj prednasajucich)