[vpsFree.cz: community-list] Zapis z clenske schuze 2012

semanmar at gmail.com semanmar at gmail.com
Mon Dec 3 12:55:51 CET 2012

Co sa tyka tych konferencii, tak suhlasim, ze prezentovat LAMP nema zmysel, to si fakt kazdy najde nejake howto.
Ale predpokladam, ze kopa clenov pracuje aj so zaujimavejsimi technologiami a snad by sa nasiel aj niekto ochotny to odprednasat.
Ja osobne by som mohol odprezentovat napr. veritas cluster/volume manager, cobbler+ jeho mozne vyuzitie v eterprise prostredi, redhat cluster+gfs2, mozno aj redhat satellite, ...
Otazne je, aky by bol o to zaujem. Lebo taku prednasku si clovek nepripravi za pol hodinku a ked tam nakoniec pridu 2 ludia, tak ostane akurat tak znechuteny...

Kazdopadne, treba zistit zaujem a pocty ludi (jednak zaujemcov o taketo konferencie a taktiez aj prednasajucich)

S pozdravom/Kind regards
Martin Seman

Sent from my BlackBerry® smartphone