[vpsFree.cz: community-list] openVPN

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sun Apr 8 11:05:31 CEST 2012

ja jsem to tak pouzival bezne, dokud jsem byl na internatu, kde nam
pousteli akorat porty 80 a 443.

Z technickeho hlediska s tim nevidim zadny problem, jenom by bylo fajn
pres to netorrentit, protoze jinak hnedka chodi copyright notice (na coz
bych sice mohl kaslat, ale nechci delat zle nasemu upstream poskytovateli).

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com