[vpsFree.cz: community-list] Otazka k zamysleni

Alli Quaknaa alquaknaa at gmail.com
Mon Apr 2 20:45:59 CEST 2012

Ahoj,

já jsem pro :) A přijde mi důležité umět i popsat výhodu komunitnímu
přístupu, jen nevím, jestli to nějak abstraktně pomůže, protože to
IMHO není univerzálně aplikovatelný přístup. Spíš jak má každý časem
čím dál více pozitivních zkušeností, tak je na co poukázat -- že se ve
sdružení netlačí na zisk na úkor kvality, že jsem v obraze o dění, že
tu jsou lidé ochotní mi pomoct (a ne proto, že žijí z mých peněz, ale
prostě z dobré vůle -- a zkušenosti desítek odborníků z různých
oblastí mají větší cenu než obyčejný support ve firmě, protože se můžu
ptát i na otevřené otázky a diskutovat a hledat řešení..) atd. Ještě
nad tím popřemýšlím.

Mohl bych pomoct s Gentoo image, kdysi dávno jsem se s Pavlem bavil a
vypadalo to, že moc Gentoo odborníků tu není, takže i když nejsem
vyloženě odborník, tak jsem dlouholetý uživatel a vcelku mě tyhle věci
baví. Stačí mi napsat (mail/jabber stejný) :)

al-Quaknaa