[vpsFree.cz: community-list] Otazka k zamysleni

Aleš Rippl ales at rippl.cz
Mon Apr 2 15:52:17 CEST 2012

> Osobne se bojim syndromu vyhoreni, takovou energii bych spise venoval do vlastniho byznysu. Jednoho dne se ti muzou zmenit priority a ten cas uz do toho nebudes chtit venovat.
To nemusí být ani tak syndrom vyhoření, to může být ještě větší
hodnota než sousedská výpomoc a sice čas věnovaný vlastní rodině :-)

Ty "sousedské hodnoty" se v neziskovém sektoru běžně využívají, jen na
to není třeba virtuální server a sdružení uživatelů virtuálního
serveru dle mého názoru není správná cesta(to prostě populaci v
globále prostě nezajímá) jak vzdělávat společnost.

Doporučuji přečíst zákon o nadacích ve kterém je vzdělávání
společnosti zakotveno, žádná z nadací to nedělá, všichni jen vybírají
peníze na vozíčky a dodávky a přitom by bylo záhodnější pečovat o
morálku a kulturnost uvažování národa.

Jestli ono to není to o co se pokoušíme v http://buberfund.cz

Omluva za OT.

Proti růstu sdružení nic nemám. Proti vzdělávání společnosti a
ukazování cest také ne. Do komerčního sektoru ale tudy cesta nevede a
ukázat že něco jde zadarmo nelze ukázat tak že jsme si za to akorát
nenechali zaplatit a kdybychom nechali, tak to vůbec není zadarmo(čas
lidí kteří tomu věnují svůj volný čas kterého mají zatím dostatek asi)

Aleš Rippl