[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree.cz: news-list] Clenska Schuze tuto sobotu

Pavel Adam pavel.adam at sw-quality.cz
Sun Nov 27 17:49:20 CET 2011

Zdar všem !
Děkuji za upřesnění.

Pocit mám z toho fajn, že je to komunitní.
Vždy velmi rád podpořím komunitní řešení (v jakékoli oblasti lidského
života a myšlení).
Mnohokrát už se mi v osobním životě vyplatilo sázet na sílu komunity.

Mám rád opensouce, freesoftware a Linux (GNU/Linux).

Celkově jsem rád, že můj VPS bude v rukou komunity, která je doufám
otevřená a svobodná v otázce uvažování a také použitých technologií.

--

Obsahuje-li email přílohy, pak mi dovolte Vás upozornit,
že mnou přiložený/é dokument/y obvykle dodržují OpenDocument standard.

If there are email attachments, then let me inform you
me that the attached document/s usually comply with the OpenDocument standard.

INFO:
  http://goo.gl/Oqok

APP:
  http://goo.gl/XYy0