[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree.cz: news-list] Clenska Schuze tuto sobotu

Jan Harsa jan.harsa at haxo.cz
Sun Nov 27 17:26:34 CET 2011

Ahoj. Já jsem ve sdružení přes rok a zatím všechno v pohodě... Teda
záleží na tom co člověk očekává... Jestli primárně funkční VPS, tak tady
je to bez problémů... A tyhle emoční výlevy se prostě někdy objeví...To
ale asi je v každé větší komunitě kde panuje otevřenost.. U firem leckdy
taky řádí nějaký vnitřní boj ale ten řadový zákazník nemá šanci vidět...

Ahoj.

S pozdravem Jan Harsa
17.Listopadu 118
28401 Kutná Hora