[vpsFree.cz: community-list] Stanovisko Platon Technologies k vypadku

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sun Dec 11 10:33:21 CET 2011

Dobry den vsem,

timto se oficialne omlouvam.

Stalo se to, co by necekal nikdo z nas - muj uzasny operator (o2 CZ) ma
nejaky problem, takze mi nezvoni telefon, kdyz mi nekdo vola, ackoliv se
to tvari volajicimu, ze zvoni.

Proto nam totalne zamrzla komunikace a ja jsem si myslel, ze se na nas
zamestnanci Platonu vykaslali. Nemel jsem vynaset tak rychle soudy.

Nicmene, abych byl uprimny, presunem serveru do Prahy jednak usetrime a
jednak ziskame 24/7 support primo v datacentru, coz je neco, pokud se
nepletu, co nam Platon Technologies umoznit nemohou. Desim se okamziku,
kdy neco lehne na pateri a nikdo nebude v Bratislave, aby se o to
postaral. A jelikoz nikdo neni primo 24/7 v budove serverovny, stat se
to muze.

Jinak mam k Platonu par dalsich vyhrad, ale asi neni nejlepsi to
probirat verejne.

Velice se omlouvam za to, ze reaguji tak prudce.

Rekl bych, zavolejme si a vec vyresme, nicmene 100% vim, ze ted se mi
nikdo nedovola (resim to s operatorem). Takze navrhuji se presunout
off-list a doresit vec e-mailem.

Za tu nadavku se opravdu omlouvam. V dany okamzik jsem mel za to, ze se
nikdo nestara, aby vec vyresil (viz vyse).

S pozdravem,

Pavel Snajdr

Predseda sdruzeni vpsFree.cz