[vpsFree.cz: community-list] Stanovisko Platon Technologies k vypadku

Pavel Adam pavel.adam at sw-quality.cz
Sun Dec 11 08:47:08 CET 2011

Dobry den a pokud mozno podavam virtualne ruku na znak pokoja!
Mrzi mne a stydim se, za ten hanebny vyrok smerem k Vasim zamestnancum.
Jsem pro existenci serveru v BA.
Myslenka rozlozeni zateze geografickou vzdalenosti
a nutnost nadnarodni spoluprace byly take duvody proc jsem se stal clenem.

Pavel ADAM
sw tester
Praha

P.S. Testeri mnohokrat udelaji chybu a reportuji issue, ktere plyne z
nevhodne verze, konfigurace, apod. Bandou neschopnych hovad je nikdo
nenazyva. ... ??