[vpsFree: outage-list] Problemy s vykonem po update

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Oct 25 01:20:50 CEST 2016

Na node11 jsem zbytecne panikaril (a dostal mne paradni bug, kdy se FS
zpomaluje, kdyz se kontejner dobyva na kvotu, je zas co reportovat).

Chci pomoct odladit OpenVZ vyvojarum tu chybu ve 120.3, takze potrebuju
zachytit, co se deje, kdyz to zacne tuhnout (kdump). To bude na soucasne
siti bohuzel trvat, takze pgnd 2-3h nebude dostupny (maximalne, spis k
tem 2).

Na node2.brq se vrhneme hned po tom.

Dalsi nody budou nasledovat asi spis zitra, pokud vubec (ten performance
propad na 120.3 neni tak strasny, pokud se tam nesejde nejaka race
condition nejspis). Budeme situaci hlidat (ie. nechame monitoring
poradne ty servery bombit dotazy na stav :D) a podle toho se uvidi zitra.

/snajpa