[vpsFree: outage-list] připojení

Vaclav Kratochvil vencour at gmail.com
Sun Apr 28 16:36:34 CEST 2013

Zeptam se obecně ... na admin webu je něco o consoli ... předpokládam, že
se jedná o to, co má Intel jako RMM2/3 nebo BMC a HP jako ILO ... takže jak
to můžu používat?

Sice v gentoo openvz mam, ale ještě jsem se k tomu nedostal, abych znal i
druhou stránku virtualizace ... proto se ptam, zda je nějaký přístup. Třeba
u qemu je parametr pro vnc, xen to v sobě taky má ... tak co openvz. Podle
googlu je něco jako http://openvz.org/Remote_console_setup pro remote
consoli ... snad je to to, na co se ptám?

Aneb umí "naše" vps něco takového? Remote console u vps je, vidím tam teď
"Remote Console for VPS #1352" a výstup žádný ... je na to někde návod či
si mám něco objevit sám?

S pozdravem
Vencour