[vpsFree: outage-list] DDoS

dante4d dante4d at gmail.com
Mon Sep 10 01:41:18 CEST 2012

mno bylo by, ale taky mi jde o vec, ze nevim kdo a co ty provideri jsou...
zazil jsem ze se treba manik vydaval za nekoho na icq, protoze provider
nemel osetrenou spravne vnitrni sit, takze stacil packet sniffer a bylo
to... proto jsem si rek, ze celkove vschno propojeni prohnat pres ssh tunel
nemusi bejt spatnej zacatek jako bezpecnostni opatreni... jeste uvazuju ze
bych treba konec tunelu z vpsky posilal treba pres tor pro urcity veci, co
delam... pak ani nebude poznat, ze se nekam koukam skrz vpsfree... moc se
ve vecech okolo siti a internetu ale nevyznam, takze mozna jsou mnohem
lepsi reseni...