[vpsFree: outage-list] problemy s konektivitou [master praha]

Jan Grmela jan.grmela at imakers.cz
Thu Dec 27 10:11:08 CET 2012

Tomáši, řešil jsem to na to podpoře CloudFlare a tam furt mleli cosi o
nastavení firewallu a podobně. Přitom vím, že se u nás nic neměnilo, tak
jsem moc nechápal, co se děje. Tudíž jsme hned přehodili DNS pryč z
CloudFlare aby to jelo napřímo.

Pokud je dnes už vše OK, tak to zase vrátím. Dal bych vědět, kdyby byl
nějaký problém, jinak to považuj za vyřešené.

Jan Grmela