[vpsFree: outage-list] Vypadok serveru node5 / nefunkcnost RAID pola

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sun Aug 5 00:45:25 CEST 2012

zalohy jeste nejsou dostupne pres vpsAdmin, zitra na tom budu delat.

Ale zatim jenom necham zobrazovat, jake zalohy na storage mame a
zapracuju na systemu overeni funkcnosti zaloh, jelikoz se nam stalo,
ze jedna VPS nesla obnovit vubec a druha s problemy.

Zpristupneni dat do VPS budu delat nejspis pristi vikend, musim jeste
dotunit detaily, co se tykaji storage serveru.

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com

On 08/04/2012 06:50 PM, starenka . wrote:
> [...]
> te mi nekdo poradit, co delam spatne?
>
> diky za vas cas
>
> starenka --- In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can
> understand how you did it. Six months later, neither can you. |
> print 'aknerats'[::-1]
>

> 2012/8/4 Pavel Snajdr <snajpa at snajpa.net>: Psal jsem jim v noci,
> uvidime jestli se ozvou.
>
> Kdyby to vyslo do 10 tisic CZK, tak to nechame obnovit.
>
> S pozdravem
>
> Pavel Snajdr
>
> +421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956 CTO of

Nicmene cenove to byla v radu tisicu, ale naceni to zdarma...