[vpsFree.cz: news-list] redmine.vpsfree.cz

Jakub Skokan jakub.skokan at vpsfree.cz
Sun Sep 13 10:43:08 CEST 2015

Ahoj,

rozhodl jsem se oživit redmine [1] pro lepší organizaci vývoje našich
projektů [2]. Bude sloužit ke hlášení chyb, ke sběru nápadů na nové
funkce, apod.

Aktuálně jsou v redmine tyto projekty:

 - vpsAdmin
 - Konfigurace vpsAdminu specifická pro vpsFree.cz
 - Skripty pro generovaní šablon distribucí
 - Web www.vpsfree.cz
 - Dokumenty vpsFree.cz, jako např. stanovy

K projektům jsou přiřazeny git repozitáře. Redmine neumožnuje něco jako
pull requesty, takže kdo by chtěl něčím vypomoct, může buď dát patch
jako přílohu k issue v redmine, nebo udělat PR na githubu u příslušného
repozitáře. U repozitářů na githubu byl vypnut issue tracker.

Samotné git repozitáře se nacházejí na adrese https://git.vpsfree.cz a
dají se naklonovat přes HTTPS nebo git protokol. Na githubu bude
udržován mirror a případně se tam budou začleňovat pull requesty.

Preferovaným jazykem v redmine je angličtina, s tím že issues můžou být
taky česky nebo slovensky. Commity minimálně u vpsAdminu v angličtině
být musí.

Do redmine se můžete přihlašovat stejnými údaji, jako do vpsAdminu.
Pokud někdo najde chybu, hlaste ji prosím v redmine. Na podporu jen když
si nejste jistí, popsal jsem to i v KB [3].

[1] https://redmine.vpsfree.cz

[2] https://kb.vpsfree.cz/informace/projekty

[3] https://kb.vpsfree.cz/informace/chyby_a_napady

Jakub