[vpsFree.cz: community-list] Nefunkční Wireguard

Tomas Freedom to.man722 at gmail.com
Fri Mar 25 23:48:58 CET 2022

Iptables byla první věc co jsem kontroloval a tam vše sedí.

Teď jsem si všiml, že ve výstupu `wg` nevidím u peerů latest handshake ani
bandwidth a mám pocit, že tam tohle bylo i když byl peer třeba offline.
Přijde mi jak kdyby ten "server" peer byl prostě mrtvej ale nevím.

Nějak netuším kam jinam se ještě podívat protože z toho neleze žádný log.