[vpsFree.cz: community-list] clamav-daemon - limit paměti Debian

Josef Vybíhal josef.vybihal at gmail.com
Wed Mar 16 12:12:22 CET 2022

Ahoj, z mé zkušenosti je to přesně tak. Na OpenVZ jsem clamd používal - teď
nevím jestli tam byl swap, nebo povolené nějaké přetečení/soft limit, ale
problémy to nedělalo. Po přechodu na vpsadminOS nešlo udržet všechny
servicy v chodu - clamd si vždycky signatury dává do paměti a 4 GB jsou pro
něj poměrně na hraně. Když vezmu v potaz další aplikace, tak to prostě
nestačí a OOM killer se pěkně vyřádil :)

Nevím jestli je možné lxc kontejneru přidat swap, nebo uvnitř něj udělat
swap file. To by možná pomohlo.

A pak mě napadá jen prasárna s KVM - VM bude mít velký swap a poběží v něm
ten clamav.

Já se na to vyprdl, a přestal clamav používat. Zas tak moc mi nepřinesl.

P.