[vpsFree.cz: community-list] Tak jasně, nepatří to sem ...

Timothy Hobbs timothy at hobbs.cz
Mon Feb 28 23:36:46 CET 2022

Bohužel pa ruský govorit neumím ale napadlo mě, že kdyby milliony lidí
volali do ruska nahodné čísla (podobné jako jistý dodavatel plynu ve ČR)
a vysvětlil jím, co se opravdu děje ve Ruštině, třeba by to pomohl.
Možná by se ty lidí dozvěděli co se opravdu děje a aspoň by to fungovalo
jako účinný DDOS proti jejích telefonnímu systému. Nejlepší by bylo
zjistit nějakým spůsobem přes asterisk která čísla opravdu berou.

Další možnost co mě napadlo bylo zaslat spoustů ruských firem nesmyslné
poptavky a objednat věci na dobírku do nahodných adres, ale moje
přitelka se bojí, že by to jen obyčejným rusům naštvalo proti zapadu.
Aspoň bychom mohli masově poptavat ocelařské firmy a jiné firmy které
budou bezpodminečně spojené se valečním průmsyslem.

Co vy na to?

Tim