[vpsFree.cz: community-list] Provoz více VPS na jeden ú?et

Michal Janoušek kerry at kerrycze.net
Mon Sep 13 18:34:30 CEST 2021

Ahoj,

zatím to je tak, že k plnohodnotné VPS (tj. + 300 Kč měs) je IPv4 adresa.
Ovšem, IPv4 adresy ve světě došly. My ještě nějakou zásobu máme.
Nejspíš se ale dostaneme v budoucnu do fáze, kdy bude jedna IP adresa na
člena a bude potřeba
si další VPS pořešit přes proxy, aby byly IPv4 adresy pro další členy.

Nemyslím si ale, že k tomu v blízké době dojde. A až to nastane, tak
určitě budeme dávat všem včas vědět,
včetně podrobností, co a jak bude.

Ještě odpověď na původní dotaz:"

určitě je to možné. Ale pokud by tvůj zákazník chtěl fakturu od nás za
členský příspěvek,
tak by bylo potřeba, aby si podal novou přihlášku, čímž by mu byl
vytvořen nový účet
a je pak mnohem jednodušší fakturace.

Pokud nechce a ve výsledku budeš platit členský příspěvek za obě VPS ty,
tak nám napiš na podporu, VPS přidáme a domluvíme se. :) ".

Zrovna jsem si všiml, že jsem překlikl a neodpovídal do konference tak,
aby to došlo všem...

S pozdravem | Best regards
Michal Janoušek
+420 736701492