[vpsFree.cz: community-list] Provoz více VPS na jeden ú?et

Štefan Bystriansky bystriansky.stefan12 at gmail.com
Mon Sep 13 18:16:39 CEST 2021

Další veřejné IPv4 adresy jsou za poplatek, IPv6 přidáme na požádání a to i
větší sítě než /64.
#
#
https://kb.vpsfree.cz/informace/platby
#
#
Z čeho se skládá členský poplatek
jeden VPS znamená členský příspěvek 300 Kč
parametry VPS (RAM a disk) je možné zdvojnásobit – poplatek vzroste na 600
Kč

*jedna IPv4 adresa navíc – 100 Kč*další diskový prostor ve VPS za 2 Kč/GB
prostor navíc na síťovém NAS je v krocích po 250 GB/150 Kč
pod 300 Kč s příspěvkem jít nelze

po 13. 9. 2021 o 18:08 Jan Bivoj Kolář <janbivoj.kolar at zazen-nudu.cz>
napísal(a):