[vpsFree.cz: community-list] Provoz více VPS na jeden ú?et

Jan Pleva jenik.pleva at gmail.com
Mon Sep 13 16:55:25 CEST 2021

Možné to je určitě, stačí si žádat o navýšení resource a pak je rozdělit na
dvě VPS. Že bude jen jedna IPv4 si nemyslím. Nějaké změny tam teď byly,
protože dochází, ale maximálně to bude stát nějakou tu kačku. Ale že by to
bylo nějaké pevné pravidlo jeden účet jedna veřejná IPv4 to si nemyslím.

S pozdravem

Jan Pleva