[vpsFree.cz: community-list] OpenVPN client na VPS

Marek Tichy marek at gn.apc.org
Sun Nov 14 13:56:58 CET 2021

Ahoj,

hraju si s OpenVPN / NordVPN a nejde mi to. Na lokále (Ubuntu na
laptopu) zcela bez problémů, jak přes nordvpn tak openvpn3 klienty.

Na VPS po připojení k VPN všechno utichne (tcpdump -i tun0, tcpdump -i
venet0) a je po žížalkách. Routování vypadá takhle:

Nevíte náhodou někdo čím by to mohlo být ?

Když to shodím (openvpn3 session-manage --config nordvpn.ovpn
--disconnect), začne hned zas na venet0 být veselo.

Díky moc, už jsem s tím ztratil půl víkendu.

Marek