[vpsFree.cz: community-list] nftables

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Mar 8 10:05:16 CET 2021

On 2021-03-08 09:52, Ján Raška wrote:
> Oprasim stare vlakno, chystam sa upgradnut Debian 9 na 10 a VPSku mam
> zatial na OpenVZ, znamena to ze defaultne nftables v Buster mi na
> OpenVZ nepojdu a budem musiet revertnut na iptables-legacy az dokym
> nepremigrujem VPSku na vpsAdminOS?

Ahoj,

bejt tebou, tak se neptam po nftables, ktery pokud jsi do ted
nevyzkousel, Te asi trapit moc nebudou, spis bych se ptal, proc bezis
jeste vubec nad OpenVZ, kdyz je to legacy reseni, ktery uz nedostava
aktualizace.

My bychom se ho velmi radi zbavili, ale nemuzem do toho nikoho nutit a
rychlost migrace zalezi tedy na clenech.

Tedy spis bych tedy ten dotaz otocil: proc chces jeste bezet na OpenVZ a
nemigroval uz jsi pryc?

Jedine, co je potreba udelat, je zmenit NFS mounty z
vpsAdmin-spravovanych na nativni uvnitr VPS.

Misto ptani na nftables radsi rovnou migruj.

Dik :)