[vpsFree.cz: community-list] irc -> kam?

Radek Zajíc radek at zajic.v.pytli.cz
Sun Jun 13 23:47:13 CEST 2021

Ahoj,
Matrix klienta (Element) provozuju pro jednu sit a musim rict, ze oproti IRC mi to prijde dost uzivatelsky nedotazeny, preplacany, pokud nekdo "cituje", tak mi prijde naprosto nepouzitelna notifikace (bez uzitecneho textu).
IRC mi vyhovuje tim, jak sirokou podporu ma. Pravda, pro "historii" clovek musi mit spustenyho klienta nekde ve screenu/tmuxu, nebo pouzivat hacky typu irccloud... ale porad je to neco, co i po 30 letech zije.
Na Libera.chat uz jsem presel s nekolika dalsima kanalama, takze to muze byt pro vpsFree "quick win".

RZ