[vpsFree.cz: community-list] Hledám borce na upgrade serveru na vpsfree

Daniel Kafka dan at fragile.cz
Mon Jun 7 13:01:25 CEST 2021

Ahoj,

sorry za spam, jsem tu v komunitě novej, ale potřeboval bych vytrhnout trn
z paty, jedna z našich vpsek (kde máme zejména weby cca do 10ks) je
nakažena malwarem (běží tam schovaný pseudo cron.d což je kamuflovaný XMRig
na mining monera).

Co bych potřeboval:
- kompletní reinstalaci serveru z Debian8 na 10, respektive komplet install
- instalaci Webminu
- znovumigraci a spuštění webů ve Wordpressu včetně SSL certifikátů
- základní nastavení bezpečnosti

asi bych to dokázal i sám, ale raději bych to svěřil nějakému zkušenému
linuxáři, co zároveň umí pracovat i s vpsadminem (běží to ještě na legacy
VZ, což bychom rovnou mohli přehodit taky).

Docela to hoří vzhledem k tomu běžícímu malware, přesun by bylo ideální
udělat o víkendu v noci.

Koho by to zajímalo, prosím private mail přímo na mě, díky moc!

dan

--
<https://www.fragile.cz/?utm_source=email&utm_medium=podpis>
Daniel Kafka / Founder