[vpsFree.cz: community-list] RHEL na VPSfree?

Pavel Slama dantuin at seznam.cz
Fri Feb 5 09:28:12 CET 2021

On 2/5/21 1:11 AM, Pavel Snajdr wrote:

> [...]
> Author: Michal Bocek <mbocek at redhat.com>
> Date:   Fri Dec 13 23:08:33 2019 +0100
>
>     Initial commit
>
> K tomu patricna soucasna KB stranka:
> https://access.redhat.com/articles/2360841
>
> Tenhle proces bylo driv normalni delat obracene, kdyz se prechazelo z
> RHELu na CentOS a delal se rucne, stacilo preinstalovat par RPMek a
> bylo +- hotovo...
>
> S sestkou jsem zmenu upstreamu delal nekolikrat mezi ruznymi
> providery, tak treba to pujde i do budoucna normalne.
>
> Takze upravy do vpsAdminu ani nejsou potreba, staci zacit CentOSem a

Z centos8 na rhel8 convert2rhel pojede, ale centos8 konci za rok (nevim
jestli bude dal k dispozici byt bez updatu). Pokud chce nekdo rhel8 ted,
tak to cesta je - otazka je jestli se to cestou nerozbije pro
vpsadminos. Ale to muzu zkusit.

Centos stream je technicky pred rhelem takze realne by to byl downgrade
na posledni vydanej rhel a to ta utilita ted neumi (ale umim si
predstavit ze to casem nejak pude - bude to vic a vic validni use case).

> Co by se ve vpsAdminu hodilo asi vic, je moznost pustit si nad rootfs
> chvili nejake temporary rootfs, jako rescue system, to v TODO uz mame :)

To uz narazi na moje hranice, tak hluboko se v systemu nerochnim a navic
na ruby/php sem nesahl ani nepomatuju. Tolik seznam, proc to nejde :)

/p