[vpsFree.cz: community-list] RHEL na VPSfree?

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Wed Feb 3 14:30:02 CET 2021

Ano, to hození ohlodané kosti mě taky pobavilo. Hlavně ta PR omáčka
vždycky, ta je výživná. Když začal Microsoft kdysi ztrácet půdu pod
nohama, tak najednou taky začal vývojářům házet kosti zadarmo. Do té
doby bylo MSDN za bůlhvíkolik desítek tisíc ročně. Prostě je to potřeba
brát jak to je - nehledě na PR - je to byznys rozhodnutí pro budoucí
zvýšení obratu. AB taky bude mlít pantem nahoru a dolů, ale jediné o co
jde je čerpání dotací po maximální možnou dobu a v maximální možné míře.
A jedna z možností jak toho dosáhnout je hodit pár nepříliš ohlodaných
kostí.

Což je samozřejmě jejich právo a taky důvod existence té firmy, nic
proti. Ale důvod nasazovat pro to zdroje vpsFree osobně nevidím.

Na druhou stranu asi existuje nějaká podmnožina členů, kteří se živí
správou RHEL, případně vývojem něčeho pro RHEL. A v tom případě zase
nevidím důvod proč jim neumožnit si to na vspFree rozběhat. Koneckonců v
KVMku může běžet i Windows Server, tak proč by nemohl nativně běžet
RHEL? Tak když bude pár lidí co to chtějí udělat a dát do šablon, tak
proč ne?

Š.