[vpsFree.cz: community-list] Doporučení registrátora domény

Ondrej Mikle ondrej.mikle at gmail.com
Tue Apr 6 19:35:25 CEST 2021

Pretoze ak riesis abuse, mozes tam mat link/mail a registrator to vie stejne,
koho to je, ale neviem preco to davat do whois. Viem, lebo jeden cas som v
CZ.NIC robil a i ked je tam vyplnene hocico, tak staznost na domenu staci (ze
porusuje take a take pravidlo), ani nepotrebujes vediet koho bola, len nejaky dokaz.

OM