[vpsFree.cz: community-list] Doporučení registrátora domény

Štěpán Kukliš panpanika at gmail.com
Tue Apr 6 15:45:35 CEST 2021

Čau,

> např. Wedos má limit 51 záznamů

na požádání zvednou, teď jich mám na jedné doméně u nich přes 100

za mě Wedos, líbí se mi že u nich můžu mít nahrané peníze, za které se mi
pak samo obnovují služby, případně instantně nakupuju. Jde přes jejich API
ověřovat LE po DNS-01 (jen to teda trochu trvá) a u samotného API bych
uvítal scopes...

naopak negativní zkušenost mám s Active24

Š.

út 6. 4. 2021 v 12:15 odesílatel Lukáš Jelínek - AIKEN <lukas at aiken.cz>