[vpsFree.cz: community-list] Doporučení registrátora domény

me at ondrejflidr.cz me at ondrejflidr.cz
Tue Apr 6 13:18:29 CEST 2021

Je :) Route53 umoznuje i registrovat domeny, dokonce uz nove umi i .cz.
Akorat si nejsem jistej, jestli umi pouzit jiny DNS servery nez amazoni.

Jinak ja na domeny pouzivam subreg. Driv jsem to mel rozhazeny
actum/ignum/websupport/wedos, ale subreg umoznuje vsechny tld co
potrebuju (vc. veci typu .re, ktery nikdo jinej poradne neumel), jejich
DNS docela i funguje, api je taky hezky...

Celkove asi takhle:
Zalezi co potrebujes, jestli jenom registratora nebo i dalsi sluzby,
jaky tldcka a tak dale.

Ondra