[vpsFree.cz: community-list] Doporučení registrátora domény

Lukáš Hrázký lukkash at email.cz
Tue Apr 6 13:15:46 CEST 2021

Díky za dosavadní návrhy,

pro moje použití teda specifikuju, že to chci prostě pro blog atp.,
žádný složitosti.

DNS od nich, hlavně ať to funguje, preferoval bych kvalitní přehlednej
interface a žádnej bullshit s akčníma nabídkama a pofidérníma službama
navíc který nemaj smysl :)

Další plus by bylo, kdyby podporovali a používali OSS.

Lukáš