[vpsFree.cz: community-list] Novinky ve vpsAdminu: výchozí VPS features a OOM reporty / News in vpsAdmin: default VPS features and OOM reports

Jakub Skokan jakub.skokan at vpsfree.cz
Tue Oct 13 16:20:10 CEST 2020

On 10/12/20 7:13 AM, zd nex wrote:
> Tak to je jsem nečekal, že je tam tolik OOM Kill. Jakým způsobem se to
> dozvíme?

Dotyčným chodí emaily, popř. po přihlášení je to vidět ve vpsAdminu,
Status -> OOM reports, nebo odkaz z detailu VPS.

> Ale pokud jich je tolik, tak to je pravděpodobně něco špatně nastavené,
> ne? Mohou za to nějaké konkrétní aplikace? Vím že v minulosti jsem měl
> právě problém s těmi množství CPU a zbytečně to vytvořilo spousty
> procesů. Je to něco podobného?

Problém bývá třeba s docker kontejnery, které uvnitř nemají LXCFS a
kontejner tak vidí např. /proc/meminfo z hostitele s vysokými hodnotami
a mylně si myslí, že má více paměti... na virtualizaci meminfo v kernelu
teď dělá snajpa, snad se nám to brzy povede nasadit.

Jinak ano, špatně nastavené aplikace.

Jakub