[vpsFree.cz: community-list] Problém se SMTP z MS serverů

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Tue Oct 6 10:17:14 CEST 2020

Ahoj,

absolutně si nepamatuju s čím byl tehdy problém (nějaký klient se
odmítal připojit k nějakému serveru - RDP?), ale řešil jsem před časem
něco podobného a musel jsem povolit nově zakázaný protokol nebo šifru v
systému. Bylo to přesně po nějaké aktualizaci openssl knihoven.

Teď mám v /etc/ssl/openssl.cnf:

[system_default_sect]
#MinProtocol = TLSv1.2
#CipherString = DEFAULT at SECLEVEL=2

Pak ten problém zmizel, tak jsem to zase zakomentoval a už si fakt
nepamatuju co to přesně bylo. Ale odmítalo to spojení s tím, že nenašli
navzájem kompatibilní kombinaci protokolů a šifer. Myslím že jsem to
tenkrát zjišťoval pomocí "openssl s_client" a "openssl s_server". Sorry,
vážně už nevím.

Tak snad tě to nakopne správným směrem.

Štěpán.