[vpsFree.cz: community-list] Problém se SMTP z MS serverů

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Mon Oct 5 14:13:18 CEST 2020

> Není zde u VPSFree někdo, kdo by uměl nabídnout managed mailserver jako
> službu? Já bych rozhodně zájem měl. Úplně by mi stačilo, kdybych byl
> schopný si na server přidat a nasměrovat další doménu a v rámci domény
> si vytvářet schránky či přesměrování a nastavovat kvóty.

Jak to chcete velké?

Uměl bych nabídnout managed webserver (virtuální) svého zaměstnavatele,
u kterého je pošta součást služby - za 4200Kč ročně 10GB celkového
prostoru pro poštu + 100Kč ročně za každých dalších 0.5GB. (Tady by
AFAIK měla jít sjednat množstevní sleva.)

Případně přímo dedikovaný mailserver - podle hardware od 6000Kč/měsíc
vejš a budete tam mít pár set GB na SSD