[vpsFree.cz: community-list] Webhosting panel

Adam Havelka adam at uxes.cz
Thu Oct 1 21:27:35 CEST 2020

Ahoj, taky se spokojeností používám už léta ISPconfig, jediny problem byl
před lety když se změnily po upgrade jejich tabulky, tak jsem musel
reinstall.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Václav Dušek <Vaclav.Dusek at cz-pro.cz>
Komu: community-list at lists.vpsfree.cz
Datum: 1. 10. 2020 11:00:04
Předmět: Re: [vpsFree.cz: community-list] Webhosting panel
"Ahoj,

po dlouhém hledání jsem před lety zakotvil u ISPconfigu a nemám důvod ho
měnit - mnoho instalací na VPS, serverech různě po světě. Když se
instalace udělá pořádně, tak to je držák, kdy nejsou ani zásadní
problémy v upgradu Debian (6 -> 7 -> 8 -> 9 ...)

Václav Dušek
e-mail: Vaclav.Dusek at cz-pro.cz
"