[vpsFree.cz: community-list] Meet, kolik zvládne?

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Mar 30 16:44:04 CEST 2020

Caute,

vec se ma tak, ze se zase jednou potvrdilo, ze 'stable' vubec neni
stable, ale znamena to ve skutecnosti 'vyvojar netusi, co delal vcera,
natoz aby si vzpominal na neco pred 2 lety'.

Cili stable verze neni vubec podporovana a je davno obsolete, to je ten
hlavni problem.

Nikde se o nicem nedoctete, zmatky na ntou, jedina pravda jsou git
repozitare - a na to musite mit tu aktualni verzi :D

Takze si vsechno zbuildime z aktualnich git verzi (a budem to tak
udrzovat).

Takova malickost, ze by treba napsali, ze ta 'stable' verze umi jen DTLS
1.0...

No jako, paradicka, prace jak na kostele :)

Takze delame na tom, to nasadit cele uplne znova a lepe.

Pak uz bude fungovat i ten kick ghostu, co se ted nedari rozjet se
starym Prosody...

Navic jsme objednali nejaky ten HW, co by snad v patek mel dorazit,
takze pristi pondeli uz bychom meli stihat zas uplne jinak.

Kazdopadne s nejakou vetsi propagaci budeme asi dal opatrni, hlavne, aby
to fungovalo clenum a jejich rodinam, kdyz si mezi sebou chceme volat...
my to na skalovani pripravime behem tohohle tydne a pak uvidime, kdo
prispeje jakym HW.

Pravdepodobne pospoustime videobridge v dalsich sitich, kde jen budeme
moct (FIT, SH, Faster zatim hlasi, ze by dodali nejaky HW na dalku) -
ale nejdriv musime dat do kupy tuhle zakladni instalaci...

S tema novyma verzema by to ani nemelo zrat tolik CPU na te strane
serveru...

/snajpa

On 2020-03-30 16:24, Vladimír Zima wrote:
> Potvrzuji zkušenost. Firemní zákazník používá Microsoft
> team,což nemám že jo. Tak jsem to zkusil s vpsfree meetingem. Což
> byl slušnej průser.
>
> Takže jedu fyzicky prezentovat do firmy karanténa nekaranténa.
>
> Nejde mě o prachy, těch mám dost a ještě rád rozdám, ale když
> něco dělám tak to dělám pořádně abych nebyl za kokota což
> teďka jsem....

>>> P.