[vpsFree.cz: community-list] Meet, kolik zvládne?

Pavel Valach valach.pavel at gmail.com
Mon Mar 30 16:00:36 CEST 2020

Ahoj,

chceš-li pouze použít instanci VPSfree.cz, z mojí zkušenosti by 10 lidí
neměl být větší problém, audio i video, za předpokladu, že mají všichni
jakž takž konektivitu. I 20 je v pohodě, když je jen audio, nebo má
video méně lidí.
Vlastní hostovaná instance je velmi náročná na výpočetní výkon, jak už
tady někde snajpa zmiňoval, jistou zkušenost už s tím mají i kluci na
Strahově.

Nicméně pozor na Jitsi klienta pro Android, protože tam jsem měl problém
už s 15 společně připojenými (s víc jak polovinou s videem), kde
aplikace na Galaxy J6+ dost ošklivě zamrzla, ačkoliv hovor stále
probíhal relativně bez problémů, jen už jej nebylo možné normální cestou
ukončit, bylo třeba aplikaci zabít.

-Pavel