[vpsFree.cz: community-list] Meet, kolik zvládne?

Lukáš Němec lu.nemec at gmail.com
Mon Mar 30 15:33:27 CEST 2020

Když tady vidím ty debaty, tak mě napadá, proč nepoužít již hotové řešení ve formě google meet? Vím, že někdo má strach o svoje data, a nechce googlu platit, ale v porovnání s cenou HW a cenou práce rozběhat OSS řešení, si myslím že těch googlích konferencí uděláte hodně než by se vyplatilo rozbíhat svoje řešení.