[vpsFree.cz: community-list] Spustili jsme meet.vpsfree.cz na videohovory pro všechny

Jiri Volf jiri.volf at gmail.com
Thu Mar 26 19:42:58 CET 2020

Tak jsem to ještě jednou v klidu vyzkoušel v různých setupech a dobral jsem
se k následujícímu (testoval jsem pouze dva připojené uživate):
 - latence na nemocničním vmware je kolísavá, teď off business hours to
vesměs jede dost svižně, ale občas to výrazně zakolísá, může být vytížením
serveru, jede tam toho hromada, a není to nijak optimalizované, wmware
tools neinstalováno, neměl jsem čas víc sledovat
 - latence na ubuntu 18.04 ve virtualboxu v host debianu 10, výkonný
desktop kde nic nejde, lokální síť, - teď je to úplně ok, nevím kde byl
předtím problém, možná chyba na client ntb
 - lokálně na stejném desktopu v debianu bez virtualizace - user experience
je srovnatelná jako když je ve virtualboxu
 - hodně je taky klienským hw, teď jsem to zkoušel na starším ivy bridge
firemním ntb bez ssd s w10, občas to vypadalo, že jeho momentální vytížení
to také ovlivňovalo
 - když se vypne video, latence se samozřejmě okamžite sníží

Zatím závěr takový: lepší to bude na samostatném hw, pro menší vytížení asi
není třeba dělat velké optimalizace a user experience by mohla být
uspokojivá.
Bohužel na přesnější měření kde se to zpožďuje nemám schopnosti ani čas,
uživatesky jsem to měřil hudebně - dělal jsem pusou klik a snažil jsem se
chytat rytmus s odezvou a sledoval tempo a jeho kolísání v čase :))))

Každopádně díky Snajpo, pro naše užití asi zatím nejsnažší řešení
samostatný hw, uvidíme co to bude dělat až tam bude víc lidí najednou.

JV

Jirka Volf