[vpsFree.cz: community-list] Spustili jsme meet.vpsfree.cz na videohovory pro všechny

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Mar 26 14:05:49 CET 2020

Malou instalaci rozjedes snadno, treba podle tohohle navodu:

https://www.vultr.com/docs/how-to-install-jitsi-meet-on-ubuntu-18-04-lts

Komercni ucely... znamena pro malou firmu? Jasne, v pohode.

Pak je ale potreba zapnout autentikaci a tak...

Borci nemaji moc ucelene dokumentace, ale primo v repozitari jsou
Markdown soubory, ktere aspon neco popisuji (tj. davaji hinty, co
googlit :D).

Zalezi, kde jsou priority, no. Pokud je potreba pro par lidi neco, kde
se da nadavat nekomu jinymu, ze to nejede, tak vlastni instance asi
nebude nejlepsi reseni.

Jenze, tady jsme ve vpsFree a lidi si resi svoje VPSky proto, aby meli
svoje data pod kontrolou - takze nejaka bolest za nastaveni vlastniho
setupu se vyvazi tim + i moznosti si to - jeste vic a lip - nastavit :D
A to je nekdy k nezaplaceni.

Desktop sharing to umi, umi to i integraci s Etherpadem (sdilene psani
dokumentu), nahravat, posilat na YouTube, da se na to i dovolat z
mobilni site pres VOIP...

Je to trosku raketoplan, ale nic tak strasneho, aby se to nedalo
zvladnout.

Pro male nasazeni navic existuje i ta cesta Dockerem, jen se clovek tomu
uceni stejne nevyhne, kdyz zacne potrebovat skalovat.

/snajpa