[vpsFree.cz: community-list] meet.vpsfree - dotaz

Martin Dráb martin.drab at email.cz
Sun Mar 22 11:50:50 CET 2020

Ahoj,

zrovna (tzn. předevčírem a včera) jsem zprovozňoval Jitsi na svém VPSku
tady na infrastruktuře. Instalace na Debian/Ubuntu není problém
(https://github.com/jitsi/jitsi-meet/blob/master/doc/quick-install.md).
Jen jsem nakonec musel v systemd unit souboru pro službu videobridge
(jvb) odstranit žádost o capabilitu, pak všechno začalo fungovat.

S konektivitou to zřejmě bude trochu problém. Bez problémů nám šlo 4x
čistě audio, 3x čistě audio a 1x audo+video, víc už začal být problém (4
cores, 2 GB RAM, nginx).

Martin