[vpsFree.cz: community-list] meet.vpsfree - dotaz

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Fri Mar 20 23:56:51 CET 2020

Ahoj,

prosím aspoň stručně: jak moc velký problém bylo zprovoznit
meet.vpsfree.cz?Vím že jsem se asi před 2ma roky o Jitsi zajímal, ale
vzdal jsem to vzhledem k nepřehlednosti stránek a nemožnosti najít
informace nějak rozumně po kupě.

(Máme trochu víc dětí a nároky učitelů na offline vyučování a zároveň
snaha pracovat začíná být celkem neřešitelný problém. Takže pokud by to
bylo jednoduché na zprovoznění, tak bych to zkusil aspoň pro jednu třídu
experimentálně spustit. Ale nemám šanci to udělat pokud by to bylo na
dlouhotrvající kompilování, laborování a testování. Předpokládám, že by
nebylo moudré pustit někoho na Meet.vpsFree, zejména ne 20 puberťáků z
jedné třídy.)

Díky moc aspoň za stručnou opověď.

Štěpán.