[vpsFree.cz: community-list] Spustili jsme meet.vpsfree.cz na videohovory pro všechny

V.K. vencour at gmail.com
Tue Mar 17 17:05:55 CET 2020

Nejsem proti, nácviku se snad zúčastním.

Psal jsem jen proto, že jsem již pomáhal nějaké aktivity zprocesovat. A
komentář "něco vyhnije a stačí udělat jednu věc" k tomu přímo vybízel.

Ono je to jako když kdysi člověk rozcházel cisco ipsec vpn v linuxu,
dostal do iptables pravidla, která ve windows nebyla vidět a neřešila se
= ale věděl, co má zkoumat, jakou komunikaci, protože v těch chainech to
bylo definované.

S pozdravem

Vencour