[vpsFree.cz: community-list] Spustili jsme meet.vpsfree.cz na videohovory pro všechny

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Mar 17 16:06:35 CET 2020

Realne uvidime, jak moc dobra prace to je, dneska vecer :D

Zatim tam jelo v peaku 100Mbit, to je jeste prd :))

Kdyz si vezmeme, ze full-kotel-kvalita znamena 2.5Mbit tam/zpatky ze
serveru per 1 klient :D

(no a je to tak, ze Jitsi Meet sice umi p2p spojeni pomoci STUN, pokud
si volaji jen 2 lidi navzajem, ale jakmile nekdo z tech dvou refreshne
stranku, uz ten hovor vzivote nedaji dokupy, pokud neprijdou na to, ze
to maji zavrit oba najednou a pak az otevrit, kdyz uz si to takhle
rozhodi -> cili tohle je radsi vypnute a odrazime vsechen traffic i pro
p2p pres ten server)

/snajpa