[vpsFree.cz: community-list] Clenska schuze 28. 3. 2020

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Wed Mar 11 14:49:28 CET 2020

> Premysleli jsme tez nad video streamem ze dvou hackerspaces (Praha+Brno)
> + IRC; idealni by byla moznost do streamu se "dovolat", kdyz nekdo chce
> prispet vice vetami a nechce to datlit na IM.

Stream za dvou hackerspaces == videokonference mezi Prahou a Brnem a
streamování výsledku? To by IMO mohlo fungovat docela dobře, podle mě by
se to dalo rozšířit i na víc účastníků, pokud by někdo nechtěl cestovat
do Prahy/Brna a má doma webkameru a mikrofon. V základu by v té
konferenci byli ti, u kterých se dá čekat, že budou nejvíc mluvit,
ostatní by se připojovali ("dovolali") dle potřeby

Akorát se musí počítat s tím, že to bude chtít nejmíň jednoho člověka,
který se o tohle postará a nebude dělat nic jiného. (Jenom hlídat
hlasitosti jednotlivých účastníků ve výstupu by v tomhle formátu byl
full-time job.)